Když se řekne reklamní taška, představíme si tašku s potiskem loga nějaké společnosti. Existuje vícero druhů reklamních tašek, a každá má obvykle jiné využití. Jaké tedy jsou, a na co se při výběru soustředit?
Papírové reklamní tašky
Jelikož hnutí za ekologii nabralo spádu, z obchodů se začaly vytrácet plastové a igelitové tašky, a nejlevnější variantou je nahradily tašky papírové. Papírové tašky lze snadno nechat potisknout https://www.shirtinator.cz/ firemním logem, a tak každý obchod může mít vlastní tašky, které nabídne zákazníkům na uskladnění nákupu. Dále se pak papírové tašky s pestřejším potiskem využívají jako dárkové, avšak nesou logo společnosti, čímž skvěle nesou reklamu. Využívají se tedy i na veletrzích, kde do nich firma zabalí nějaké malé reklamní dárečky, čímž se snaží upozornit na svoji značku, a přilákat větší pozornost ke svému podniku. Dávají se i stávajícím klientům s dárečky za pozornost.
Nákupní tašky
Takzvané nákupní tašky se v reklamním průmyslu rovněž používají často. Logo na ně lze natisknout, nebo vyšít. Obvykle bývají bavlněné, plátěné, nebo z netkané textilie. Jejich výhodou je dlouhá životnost, se kterou se pojí fakt, že je budou lidé používat i k přenášení nákupů, či jiných věcí, a vaše logo se tak ponese všude, kam půjdou, a upozorní na sebe další lidi. V těchto taškách se většinou dávají dárky na různých benefičních akcích, dále pak při registraci nových klientů, jako dárek k nákupu v e-shopu, nebo se nabízejí u pokladen jako nákupní tašky.
Cestovní tašky
Vyšším levelem už jsou cestovní tašky a zavazadla s logem. Taková cestovní taška se občas hodí každému, a tak si můžete být jisti, že se vaše logo dostane doopravdy daleko. Zde je však potřeb dbát na design, aby se s ní lidé nestyděli vyrazit ven, či na dovolenou. Takové tašky se většinou darují novým klientům, či v rámci různých věrnostních programů, nebo jako výhry v soutěžích.