Už na vašich firemních webových stránkách proběhla optimalizace stránek se zaměřením na seo a vyhledávače? Pakliže ano, tak vaše podnikání jistě dobře prosperuje, jelikož je vaše nabídka všem zákazníkům dobře na očích. Tedy alespoň v případě, že jste tento zodpovědný úkol svěřili povolané firmě plné zkušených odborníků.
Kdo není vidět, jako by nebyl
Avšak pakliže ne, tak pak s největší pravděpodobností nejste vidět. Při zadání do vyhledávače se vaše webové stránky krčí někde vzadu a nikdo na ně nenarazí, i kdyby se snažil. A popravdě řečeno, jen málokterý zájemce o dané služby prohlíží na internetu více než tři strany odkazů, které se na něj vysypou. Většina z nás se ale zpravidla spokojí jen s tou první a z ní si vybere, tak to chodí. A všichni víme, že se říká, kdo chvíli stál, už stojí opodál, a proto pozor na tuto mnohokrát osvědčenou pravdu, protože to, co sejde z očí, sejde i z mysli.
Plaťte až za dosažené výsledky
Takže si teď možná říkáte, že je ten nejvyšší čas, abyste svou velkou chybu jednou provždy napravili a poohlédli se po firmě, která je ve správě seo kovaná. A takový výběr se jednoznačně vyplatí nepodcenit. Ovšem v této věci platí, že kdybyste se náhodou při svém výběru spálili, tak to velice záhy zjistíte. Vaše tržby se nehnou ani o píď, protože nebudete stále vidět, a proto si vás nikdo nevšimne. A to je věc, kterou si můžete velice snadno ověřit i sami. Stačí zadat heslo do vyhledávače, a máte hotovo. Jestliže vaše firemní webové stránky nenaleznete na první stránce odkazů, nejlépe někde na čelní pozici, tak pak jste zbytečně ztratili drahocenný čas a promarnili jste peníze, které neodpovídají výsledkům.